Returnare marfa de catre clienti persoane fizice se face in urmatoarele cazuri:
1. RETURNAREA PRODUSELOR IN TERMEN DE MAXIM 14 ZILE DE LA ACHIZITIONAREA LOR:
- Dreptul de retur nu afecteaza
dreptul de retragere in 14 zile pentru comert la distanta, ci vine in
completarea lui, in beneficiul clientilor Renania. Dreptul de retur este
oferit de Renania pentru situatiile in care dumneavoastra doriti
inlocuirea unui produs intrucat numarul/marimea nu corespunde sau culoarea
bunului livrat nu este cea comandata sau in cazul unor elemente de calitate/defecte
de fabricatie vizibile
- Pentru retur este necesar sa
fie completat formularul de retur, bifand
mentiunea retur cu indicarea motivului si a numarului/masurii/culorii
solicitate
- Formularul de retur sa fie
trimis la adresa comanda@renania.ro sau reclamatii@renania.ro
- Sa fi fost achizitionate in
urma cu maxim 14 zile
- Sa fie ambalate individual, in
mod corespunzator pentru a pastra proprietatile
produselor si sa contina toate accesoriile si etichetele
- Achizitionarea produselor sa se
fi facut on-line sau comandate pe e-mail sau in oricare din spatiile
comerciale Renania
- Sa fie insotite de o copie a
documentului justificativ de achizitie de la Renania
Nu se accepta returnarea produselor care:
- prezinta urme de folosire,
deteriorare sau uzura;
- nu pot fi acceptate din motive
de protectie a sanatatii sau igiena si care au fost desigilate, cu
exceptia returului pentru defecte de fabricatie;
- au fost personalizate la cererea cumparatorului, cu exceptia returului pentru defecte de fabricatie.
Transportul returului:
- La solicitarea dvs. un reprezentant Renania poate procesa cererea de ridicare colet, iar costul transportului in valoare de 18 RON + TVA/tur + 18 RON + TVA/retur (in cazul in care se doreste inlocuirea produsului returnat) va fi suportat de catre client
- In cazul in care motivul returului este o reclamatie cantitativa sau calitativa acceptata de catre Renania, plata returului va fi suportata de catre furnizor (plata la destinatar) doar pentru cererile ridicare colet procesate de reprezentantii Renania
2. DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI/INSTRUCTIUNI PRIVIND RETRAGEREA (potrivit OUG 34/2014)
Dreptul
de retragere si instructiunile din prezentul document se aplica doar
consumatorului - orice persoană fizica sau grup de persoane fizice constituite
in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale,
industriale sau de productie, artizanale ori liberale.
Aveti
dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele,
in termen de 14 zile calendaristice:
- Perioada de retragere expira
după 14 zile începand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat
transportatorul, indicata de dumneavoastra,
in posesia fizica a bunurilor. In cazul unui contract privind bunuri
multiple comandate/ livrarea unui bun constand din
mai multe loturi sau parti, perioada de retragere expira dupa 14 zile
incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra
sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, în posesia fizica a ultimului
bun/ultimului lot/ultmei parti.
- Pentru a va exercita dreptul de
retragere trebuie sa ne informati - RENANIA TRADE S.R.L., cu sediul
in str. Dezrobirii nr. 19, Targu Mures, 540240, jud. Mures, Romania,
telefon +40 265 264 817, e-mail office@renania.ro
sau reclamatii@renania.ro , -
cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul
contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare
trimisa prin posta, fax sau e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul
de retragere alaturat pus la dispozitie de RENANIA TRADE S.R.L. („FORMULAR EXERCITARE DREPT RETRAGERE
CONSUMATOR” accesibil aici); folosirea lui nu este insa
obligatorie. De asemenea, puteti completa si transmite electronic prin
intermediul site-ului nostru https://magazin.renania.ro/adauga-retur
formularul standard de retragere sau orice alta declaratie neechivoca.
Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un
suport durabil, de exemplu, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii
de retragere.
- Pentru a respecta
termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea
privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei
de retragere.
Consecintele
retragerii:
- Daca va retrageti, vom rambursa
orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile
livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati
ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare
standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu
mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la
decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua
aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita
pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat
acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi
se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
- Vom recupera bunurile sau le
puteti returna dumneavoastra direct in orice showroom/magazin Renania
(prezentand/indicand comanda sau numarul de comanda).
- Va trebui sa suportati costul
direct al returnarii bunurilor. In cazul in care recuperam (ridicam) noi
bunurile de la dumneavoastra, personal sau printr-o societate de curierat,
costul direct al returnarii bunurilor este de 18 lei/comanda returnata.
- Sunteti responsabil doar pentru
diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari, altele decat
cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii
bunurilor.
3.
LA RETURNAREA PRODUSELOR CA URMARE A UNEI NECONCORDANTE CALITATIVE DESCOPERITE
PE PERIOADA UTILIZARII, IN PERIOADA DE GARANTIE:
- Sa fie completat formular de retur produse in perioada de garantie
- Ati transmis formularul de
retur la adresa reclamatii@renania.ro
- Sa obtineti acceptul returului
din partea Renania ca parte a procesului de solutionare a sesizarii
calitative, informandu-ne de intentia dumneavoastra la adresa reclamatii@renania.ro
- Sa se afle in perioada de
garantie specificata in documentul de achizitie
- Sa fie insotite de o copie a
documentului justificativ de achizitie de la Renania
- In cazul respectarii conditiilor de mai sus, plata
returului va fi suportata de catre furnizor (plata la destinatar) doar
pentru cererile ridicare colet procesate de reprezentantii Renania.
Rambursarea banilor
Daca ati returnat unul sau mai multe produse
si ati selectat optiunea de a primi banii inapoi, cu acordul Renania sau in
cazul in care repararea sau inlocuirea nu sunt posibile, acestia vor fi rambursati in maxim 14 zile de la
momentul inregistrarii cererii, folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru
tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres
pentru o alta modalitate de rambursare. Suma va fi rambursata in contul din
care ati efectuat plata sau care a fost specificat in scris de catre
dumneavostra in formularul de retur sau la adresa de e-mail reclamatii@renania.ro.