Returnare marfa de catre clienti persoane juridice se face in urmatoarele cazuri:


1. La returnarea produselor ca urmare a neconcordantei cu specificatiile tehnice:

  • Sa fie completat formularul de retur
  • Ati transmis formularul de retur la adresa reclamatii@renania.ro
  • Sa fi fost achizitionate in urma cu maxim 30 zile, daca prin contractul de vanzare nu a fost agreat alt termen pentru verificarea produselor si comunicarea defectelor si viciilor aparente
  • Sa fie ambalate individual, in mod corespunzator pentru a pastra propietatile produselor si sa contina toate accesoriile si etichetele
  • Sa fie insotite de o copie a documentului justificativ de achizitie
  • Nu se accepta returnarea produselor care:
    • prezinta urme de folosire, deteriorare sau uzura;
    • nu pot fi acceptate din motive de protectie a sanatatii sau igiena si care au fost desigilate;
    • au fost personalizate la cererea cumparatorului.
  • In cazul respectarii conditiilor de mai sus, plata returului va fi suportata de catre furnizor (plata la destinatar) doar pentru cererile ridicare colet procesate de reprezentantii Renania

2. Returnarea produselor ca urmare a unei neconcordante calitative descoperite pe perioada utilizarii, in perioada de garantie:

  • Sa fie completat formularul de retur
  • Ati transmis formularul de retur la adresa reclamatii@renania.ro
  • Sa obtineti acceptul returului din partea Renania ca parte a procesului de solutionare a sesizarii calitative, informandu-ne de intentia dumneavoastra pe adresa reclamatii@renania.ro
  • Sa se afle in perioada de garantie specifiata in documentul de achizitie
  • Sa fie insotite de o copie a documentului justificativ de achizitie
  • In cazul respectarii conditiilor de mai sus, plata returului va fi suportata de catre furnizor (plata la destinatar) doar pentru cererile ridicare colet procesate de reprezentantii Renania.

3. Acceptarea expresa de returnare din partea Renania in cazuri particulare.


Ca regula, returnarea produselor de catre persoane juridice din orice alt motiv decat cele enumerate la punctele anterioare(1 si 2) nu este acceptata de catre Renania Trade SRL.

La solicitarea expresa a cumpărătorului si in functie de aprecierea libera a Renania Trade SRL, Renania Trade SRL poate refuza sau accepta returul, fara niciun fel de despagubiri pentru cumparator in tot sau in parte.

In cazul in care solicitarea de retur este acceptata de catre Renania Trade SRL, returul se va supune unei taxe pentru serviciul de retur de 8% din valoarea articolelor returnate, dar nu mai putin de 50 Ron (serviciu care include verificarea, reambalarea, si repunerea pe stoc a acestora) precum si a altor conditii speciale care pot fi comunicate in urma unei cereri transmise la adresa reclamatii@renania.ro